Proiect `No to Exclusion, Yes to Inclusion`

Locația proiectului: Plymouth, Marea Britanie
Data proiectului: 16.11-23.11.2016
Tipul proiectului: Mobilitatea lucratorilor de tineret

Testimoniale

„Am abordat diferit lucrul în echipe, învăţând din experienţele şi diferitele puncte de vedere ale celorlalţi participanţi.”

„Am realizat activităţi pe grupe, iar fiecare participant a fost pus în situaţia de a se imagina cu o anume dizabilitate. A fost pentru prima dată când a trebuit să fiu privată de unele simţuri, iar sesiunile din această zi m-au făcut să privesc cu un respect enorm persoanele care au reuşit în viaţă în ciuda deficienţelor.”

„Această mobilitate m-a făcut să conştientizez unele aspecte ale societăţii în care trăiesc. De exemplu, nu acordăm respectul cuvenit persoanelor cu diferite dizabilităţi şi tindem să-i marginalizăm. Dorim să trăim într-o societate modernă, însă fără să ne schimbăm mentalitatea, fără să ne schimbăm pe noi ca oameni nu vom putea oferi un viitor mai bun noilor generaţii. Am rămas profund dezamăgită când am conştientizat faptul că în ţara noastră, categoriile persoanelor cu dizabilităţi sunt cel mai ignorate, au un minim suport financiar şi au cea mai mică importanţă pentru opinia publică. La nivel profesional, pot spune că această mobilitate m-a determinat să mă gândesc la activităţi extraşcolare, în care să implic elevii de la şcoala unde lucrez şi cadrele didactice.”

„Ultima zi este cea mai grea. Mereu am spus că aceste cursuri de termină exact atunci când începe distracţia cea mare, când ne cunoaştem între noi, când ne obişnuim cu personalitatea celorlalţi.”

Lasă un comentariu